Wednesday, December 12, 2018

3 Apps penting dalam handphone Eija untuk 2018 #TipJimatEija #TabungTravelEija

Salam,
Untuk tahun 2018 ini, Eija nak berkongsi 3 Apps penting dalam handphone Eija. Apps ni cara penjimatan Eija dan cara tabungan Eija untuk travel. Penting untuk merancang:):)

1. BigPay #Roadtofreeflighttickets

Kenapa penting? sebab Eija gunakan untuk kumpul AirAsia BigPoints seterusnya Eija aim untuk redeem flight ticket #Jimat

Referral code : 4LBRSXK6ZJ (masukkan kod ini  untuk mendapat RM10 :)

Review: Klik SINI


2. Boost App  #TipJimatEija

App/E-wallet ini penting bagi bagi penjimatan duit Eija. Setiap kali pembayaran menggunakan Boost App akan mendapat "shake rewards". Shake rewards bagi Eija macam cashback. Setakat ini paling tinggi Eija dapat "RM 1.50"/shake. Selalu yg Eija dapat 10sen,20 sen dan 50sen. Nampak sikit,bila kumpul lama2 jadi bukit.hehe :):) ..Selain itu, Eija top up Boost App menggunakan BigPay. Maka, bertambah cara untuk memaksimumkan penggunaan BigPay.

Review: Klik SINI

3. HelloGold #TabungTravelEija

Hello gold ini platform Eija untuk membeli emas serendah RM 1. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Selalunya hasil shake reward dari Boost app, Eija akan gunakan untuk fund ke HelloGold. Kerjasama antara Boost App dan HelloGold membolehkan Eija topup HelloGold menggunakan BoostApp secara percuma #Jimat. Selain itu, setiap topup ke HelloGold menggunakan Boost App akan mendapat "shake reward". Untung kan. Dapat menggandakan tabungan Eija dalam HelloGold.
Contoh: Eija budget RM10 untuk topup HelloGold utk membeli emas. Selepas topup menggunakan Boost App, dapat shake reward "RM1". Maka, asal EIja nak simpan RM10 saja, tetapi Eija dapat simpan emas bernilai RM11.Untung kan.

Referral code: ROSN05BQ (*will get RM5 rebate when buying gold at the buy gold page with min RM50 worth of gold).


Proses Eija menabung & mengumpul AirAsia Bigpoint



Sekian, perkongsian cara Eija menyimpan untuk travel pada masa hadapan:):)
Download la apps2 ini :)

No comments:

Post a Comment