Thursday, November 7, 2019

Review: Lexis Pulau Pinang

Salam...
Best Lexis ni sebab ada private pool dalam bilikkkkk....Rezeki Eija dapat tumpang kakak2 yang beli voucher hotel ini untuk bawa anak-anak depa.hehe:)..
Lexis Pulau Pinang terletak di Bayan Lepas...tak jauh sangat dari airport.

Ada elephant :P While waiting for check in


Katil besar, 1 katil 3 orang tido pon muat



paling best. Private swimming pool dalam bilik :):):)
boleh berendam di bath tub juga

Iron disediakan juga, jangan risau nak iron tudung :P




Di tingkat 8 (maaf,tak pasti sebab gi sekali ja.huhu) ada disediakan tepat mainan untuk kanak-kanak, swimming pool, tempat membuat aktiviti (main ping pong, dart, congkak dan sebagainya)..




Walaupun katil besar,bilik besar,boleh sumbat ramai orang, untk makluman  toiletries& towel yang disediakan hanya untuk 2 orang sahaja :)...So, kalau nak g ramai2 tu, bawa siap2 extra barang2 tersebut.

Kesimpulan:
Menginap di Lexis ini memang untuk rehat sahaja..Menginap di sini, duduk dalam bilik/hotel sahaja, keluar pon untuk makan sahaja :P. Baru berbaloi bayar hotel mahal-mahal.Hahahha..Eija suka dan Jom kumpul duit untuk tidur di sini lagi!!!







2 comments:

  1. ahaa...baru tadi borak2 dgn kwn..dia nk bwk anak pegi grand lexis PD..dia sebut la pasal POOL dlm bilik..nak berendam katanya..hihih..harganya agak mahal la tp dpt harga murah RM600 per night katanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yg best ada pool dalam bilek..privacy...kakak beli time promo matta fair x silap...dapat aroun 400++ yg untuk penang ni

      Delete